محصولات پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

• بپرسید به پلی استایرن هر نوع محصولات پلی استایرن (مانند فنجان، ظروف، ظروف) یا اقلامی که در این پلاستیک بسته بندی شده را خریداری کنید. هنگامی که من غذا می خورم، از جایگزین برای پلی استایرن برای جایگزین ها می خواهم، و وقتی که من سفارش می دهم، وقتی می توانم ظروف شیشه ای خودم را بکشم. در هنگام بازدید از یک کافی شاپ یا هر موسسه ای که قهوه را در پلی استایرن خدمت می کنید، شما همچنین می توانید خود را از فنجان قلیایی فولاد ضد زنگ یا سرامیک خود بگیرید.

ایران ورق

• بیگانه باشید اگر کار کنید یا داوطلب شوید در فضایی که فنجانهای پلی استایرن در اتاق استراحت استفاده می شود، ایده تغییر در لیوان های سرامیکی را معرفی کنید. یادآوری قدرت که این سوئیچ پول را ذخیره می کند! هر کس یک لیوان یا دو تن در خانه دارد که می توانند به دلیل آن بخورند. بله، فنجان ها باید شستشو شوند، اما اکنون همه بزرگسالان هستند، درست است؟

• دوباره گرم کنید. هرگز مواد غذایی یا نوشیدنی ها را در ظروف پلی استایرن تجدید نکنید.
در نهایت گرم و فصل پخت و پز بر ما است. پس از یک زمستان سخت، من مطمئن هستم که هر کس هر فرصتی برای خیس کردن خورشید و لذت بردن از گرما را خواهد گرفت!

به افتخار آب و هوای گرم، شما ممکن است در تمام صفحات یکبار مصرف، پارچه های سفارشی، ظروف و لوازم مورد نیاز خود داشته باشید. دلایل زیادی برای فروش محصولات یکبار مصرف وجود دارد و یکی از آنها استریو فوم است.

چرا از فوم پلاستیکی اجتناب کنید؟
استیروپوم حاوی استایرن شیمیایی است که با سرطان، بینایی و از دست دادن شنوایی، اختلال در حافظه و غلظت و اثرات سیستم عصبی مرتبط است ... لیست ادامه دارد. چه اتفاقی می افتد هنگامی که غذاهای گرم و یا نوشیدنی های مایعات از صفحات و فنجان های پلی استایرن مصرف می کنید، استرول از پودر فوم و بدن ما پدید می آید.

استایرن چنين مواد شيميايی دشوار است، که در لیست خطرناک 100+ ما گنجانده شده است که ما خرده فروشان را تشويق می کنيم که از دور حرکت کنند.

مانند بسیاری از مواد شیمیایی، ما در مورد اثرات بهداشتی آنها از مواجهه با کارگران می دانیم. اثرات طولانی مدت قرار گرفتن در معرض استایرن مزمن که بسیاری از کارگران تولیدی با آن مواجه هستند عبارتند از: افسردگی، سردرد مزمن، خستگی و ضعف، و اثرات جزئی بر عملکرد کلیه و خون. وزارت کار ایالات متحده، اداره ایمنی و بهداشت شغلی و EPA از اثرات منفی استایرن آگاه هستند، اما هنوز به طور موفقیت آمیز استفاده از آن محدود شده اند. این یکی از دلایلی است که ما نیاز به اصلاح سیاست OSHA و TSCA برای محافظت از نیروی کار آمریكا داریم.

استایرن: یک فرآورده نفتی است که می تواند در پلاستیک، رزین ها و پلی استایرن یافت شود. این یک ماده شیمیایی سمی است که برای تولید پلی استایرن استفاده می شود. موارد CD، مواد غذایی خدمات و چمدان؛ شما نام آن را، این مواد شیمیایی ممکن است وجود داشته باشد.
پلی استایرن: ساخته شده از استایرن، پلی استایرن مواد سبک وزن، عایق است که می تواند در هر دو حالت مایع و جامد باشد.
فوم پلی استایرن: این در واقع "فوم پلی استایرن اکسترود شده" (EPS) است، اما ما آنرا فقط فوم پلی استایرن می نامیم. این از پلی استایرن ساخته شده است و برای بسیاری از چیزهایی مانند تخته موج سواری، پارک های زندگی، کیسه های لوبیا و البته بشقاب ها و فنجان های یکبار مصرف استفاده می شود.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: